söndag 28 oktober 2012

nödinlägg

Jag får ständigt skäll av min sambo för att jag bloggar för sällan, men jag har så mycket att göra (kolla på tv, pilla naveln mm)
Jag har ju faktiskt några följare som jag måste leverera till (hej svärmor, ses snart) så idag får det helt enkelt bli ett nödinlägg.
För ett tag sedan var jag och Kenneth ute och gick, vi hade varsin kamera med oss, man vet ju aldrig när det dyker upp ett kodakmoment (eller som i vårt fall nikonolympusmoment)
Iallafall, det här såg vi i gamla stan...
Vet inte riktigt hur dom tänkte, fasadklättring är verkligen inte min grej.
Kenneths nya kamera (han köpte den till mej sa han, men jag har ju redan en, och han har tre, tillsammans har vi alltså fem st) iaf den har massa effekter, detta var dramatiska färger  coolt.
 
Ja, jag sa ju att det var ett nödinlägg....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar