tisdag 20 november 2012

Julklapp

Det ligger en julklapp i hallen/matrummet, den har legat där i flera dagar, ja veckor, jag har frågat Kenneth vem den är till.
-Den är till dej.....eller någon annan, eller så tar jag den själv. Satans jä....a pucko, han vet ju att jag är så extremt nyfiken,men häromdan hittade jag ett kvitto på 850 spänn, så jag vet vad den kostar iallafall.
-Men va fan, sluta snoka, sa Kenneth då, och till mitt försvar kan jag säga att kvittot låg helt synligt i köket, så jag hade inte snokat (denna gången)
Jag blev lite arg när jag blev felaktigt anklagad för snokeri, men det som gjorde mej riktigt förbannad, var att på det där satans kvittot kunde jag inte se vad det var för något, eller var den var inköpt, vad är det för affär som inte har riktiga kvitto så man ser vad man köpt? antagligen inget jag vill ha iaf....
Julklappar är f-n inget man skojar om..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar