måndag 17 december 2012

jullov

Vissa har jullov (sonen) vissa har julledigt (sambon, han är tom med ledig längre än sonen) vissa jobbar skiten ur sig fram till nyår (jag).
Vill bara säga till alla mina trogna följare (10st) jag tar lite julledigt från bloggandet till nästa år, då tänker väl ni "det har hon väl redan gjort, så jä...a sällan som hon skriver" ja, jag vet, jag ska bättra mej....nästa år, det får bli mitt nyårslöfte, det borde jag väl kunna hålla, jag ska oxå fixa så att det blir bilder med.

Då vill jag bara önska god Jul & Gott Nytt År, så ses vi 2013
                                                       
                                                     XXX                 XXX
                                                  X         X           X        X
                                               X               X      X             X
                                            X                     XX                   X
                                            X                                              X
                                              X                                         X
                                                 X                                   X
                                                    X                              X
                                                       X                       X
                                                          X                 X
                                                             X           X
                                                                X     X
                                                                   X

Kolla vad fint man kan göra med bokstaven X, här behövs inga bilder....



                                                        

1 kommentar: