söndag 19 juni 2011

Satan i gatan

heter Veronica Maggios nya skiva, är inte så förtjust i henne egenligen, men den här skivan är jäkligt bra, nu var det inte det  jag skulle skriva om.
Satan i gatan sa jag för en stund sen när jag föll som en fura i gatan, jag gick i lugn och ro och filosoferade om helt oviktiga saker antagligen, när jag snubblade och slog i gatan, helvetes,jävla, skitfan
sa jag och reste mej med blixtens hastighet-såg nån mej? Det var en kille som såg mej, men jag var så snabbt uppe att han fortsatte gå, nåja, efter en stund när jag skamset haltade vidare upptäckte jag min svåra skada, trasiga tights (mina nyaste såklart) och blodvite, stackars mej, ont gör det också....
Jag kanske måste sy, i värsta fall amputera....

1 kommentar:

  1. Hahaha! Lilla stackars mamma! Du är så himla klumpig! :D
    Och jag ärlskar det med dig! Hoppas du överlever..

    SvaraRadera