onsdag 16 februari 2011

Kändisar

Jag gillar kändisar, jag läser hänt extra, veckans nu och andra skvallertidningar, jag vill hålla mej uppdaterad på vad dom sysslar med.
När jag ser en kändis (riktiga kändisar, dom som gjort nåt riktigt) blir jag lycklig och lite småhispig, det har dock lagt sig lite sen jag flyttade till Stockholm, jag kan hantera det, jag har stött på en del kändisar, en gång åkte jag samma tåg som Petter, han steg av samtidigt som mej, man vill ju verka lite cool så då kan man skicka fram barnen, detta var för några år sen och barnen visste inte vem det var, men skitsamma jag tvingade dom att ta hans autograf iaf..
Jobbade i Ringens köpcentrum ett par år och i början var det jobbigt, en massa kändisar hela tiden, Peter Haber och hans fru har handlat av mej, Susanne Reuter, killarna från roomservice för att nämna några...såg Robyn, Mark Levengod och Jonas Gardell utanför...
Men det mest spännande hände häromdagen när vi var på barndop, vem är där helt plötsligt? Jo Börje Salming, han är en riktig kändis, blev helt paff och började nästan hyperventilera, när vi fikade satt jag och funderade hur jag skulle ta ett kort på honom utan att verka pinsam (ville ha bildbevis så jag kunde skryta för mina släktingar i småland)
återigen bra med barn....
-Max jag vill ta ett kort på dej och han där borta, går det bra?
-Vem är det?
-Men det är ju Börje Salming, hockeyproffs och kalsongproffs!
-Nä, jag vill inte.
-meh snäääla.
-Jag kan ta på dej och honom, om du så gärna vill ha kort på honom.
-Är du galen? Snälla, du får spela en extra omgång dataspel.
-två omgångar.
-ok

-Ursäkta Börje, kan jag få ta kort på dej och min son, han vill så gärna....




Börje Salming och motvillig son

1 kommentar:

  1. Hahaha!
    Jävla fegis du är mamma!
    Skickar fram dina barn som bete!
    Du rolig! :D

    SvaraRadera