tisdag 8 februari 2011

Träning

varje år vid den här tiden, börjar mitt nya träningsliv, jah nu jä....inför beach 2011, men eftersom jag har karaktär som en...eller jag har ju ingen karaktär, iallafall, det är skönt att träna man känner sig nöjd (kan trycka i mej en chokladkaka till) kanske kan jag hålla ut den här gången, ge f-n i choklad och vin (på vardagarna iallafall kan man tycka)
Ååååh varför har jag ingen karaktär, jag blir så trött på mej själv, min hjärna säger-släpp genast chokladbiten!! min hand för den till munnen som öppnas och slukar chokladen i ett nafs, kan det vara så att mina hjärnhalvor inte sammarbetar eller vad är det frågan om?
Vi får väl se om jag står i vassen denna sommaren oxå......





Så satans gott, jag är beroende....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar