fredag 18 mars 2011

Konferens

åker jag på 2 ggr om året eller kick-off som det också kan heta, denna gång till kungälv, som vanligt upp med tuppen, tåget gick kl 06.00 (det är omänskligt) gick hemifrån vid 10 över 5, trodde jag skulle vara ensam ute, men tydligen så börjar vissa så här tidigt och ganska många var det (stackare)
Nåja, kom till kungälv en söt liten förort till Götebörg ( ja det står börg, skriver på dialekt )
Hotellet hette
Märkligt namn på ett hotell, men strax innan låg ett fik som hette mors mössa, nåt internt i Kungälv, vad vet jag?
Konferensen var bra, det gamla vanliga, öka försäljningen , sänk kostnaderna, prisutdelning (fick inget som vanligt) föreläsare en gammal elitidrottare (tennisproffs, jag hade aldrig hört talas om honom) en sån där Gunde Svan-typ, "ingenting är omöjligt" positivt tänk mm, ja ni vet, men han var bra, så nu tänker jag positivt,
men det bästa med hela kungälv är att göteborgskex har sin fabrik där och dom har en 2a sorteringsshop.

Jag skulle bara kolla.......det var billigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar