torsdag 24 mars 2011

Mobil

Gjorde en fruktansvärd upptäckt igår när jag skulle lägga mej, min mobil var död, det har hänt förr men då har jag bara tagit ur batteriet och satt in igen, så.. klart! men inte denna gången, mobilen var död, RIP, nooooooooooooo, vad ska jag göra? vem ska jag ringa? måste fråga Kenneth, han kan det mesta...eller nej, kl var 23.15, han har sovit i 2 timmar och han behöver sin skönhetssömn. Jag stoppar in den i laddaren, inget händer, herregud mitt liv är över, hur ska jag klara mej, ingen kan ringa mej, jag blir helt isolerad (jag var lite trött och ologisk) snodde sonens mobil, han får vara utan tills min är fixad, men helt plötsligt fick den liv i morse och jag kände hur förtvivlan och hopplösheten släppte, hur f-n klarade vi oss förr i tiden...........
Svårt att tappa bort iaf....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar