torsdag 10 mars 2011

TV

Jag är tv-beroende, om jag hade kunnat så hade jag slutat jobba och legat hemma och zappat mellan kanalerna, så mycket serier (helst amerikanska)så lite tid, min favoritserie just nu är couger town, jag känner igen mej där (mycket rödvinsdrickande) ett gäng 40plussare som vägrar växa upp, ja känns rätt.













Greys anatomy är en annan superfavorit som har haft uppehåll ett tag, men startar igen nästa vecka...mmmmcdreamy, ni som kollar vet vad jag menar.







Den gamla klassikern desperate housewife kör också igång nästa vecka, har börjat kolla på house, fantastisk bra serie på 4an och igår började en ny serie, blue bloods, en polisserie med allas vår magnum i spetsen, eller jag menar Tom Selleck, som han heter i verkliga livet utanför tv-seriernas värld (vilken?)


Nu känner jag att det kommer bli stressigt nästa vecka, för en sak är säkert, några kommer sändas samtidigt, hur ska det gå???

Dessutom, mina vänner, har serien V kommit tillbaka i ny upplaga, jag var helt frälst när den gick på 80-talet.
                                    
      
Tur att det finns kanal5play och tv4play och alla kanalerplay, kan kolla dygnet runt, när jag vill, måste nog säga upp mig från jobbet...........


















                                                                                                                             


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar