onsdag 6 april 2011

Kofta

I oktober förra året dök jag på en tjej i butiken som hade en skitsnygg kofta.
-åh var har du köpt den, så jäkla snygg
-den har jag fått i present
-kan jag få kolla vilket märke?
Det fick jag, One teaspoon hette märket, sen började jakten....nätet, butiker, nätet igen, märkesbutiker jag var överallt fanns inte, så efter nån månad gav jag upp och tänkte inte mer på det, sen häromdan var jag inne i en liten outletbutik som vi har i hammarby sjöstad (jag är där kanske en gång i halvåret) hittade en skitcool ac/dc t-shirt till Kenneth, när jag har betalat och ska gå.....tada....där var den, min kofta, jag blev helt upphetsad, rusade fram och slet till mej den så att ingen annan skulle ta den (vem det nu skulle vara eftersom jag var helt ensam i butiken) in i provrummet, kollade storleken, stl 12, vad fan är det? medium tror jag, och det har inte jag, sket i det, provade den och bestämde mej för att den passade, och nu är den min.
Såååå jävla snygg....

2 kommentarer:

  1. Så du Helene! Hoppas allt är bra med dig! kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Men mamma!
    Pappa har ju One Teaspoon i sina butiker!
    Då kunde du ju ha fått rabatt! Jaja, den va cool i alla fall! :D

    SvaraRadera